Monday, August 22, 2005

Ku katakan dengan indah

Eheee.. aku sebenarnya nak menghilangkan rasa mengantuk ni... Lama dah tak ngadap buku... sekali ngadap asyik tertido2 jek... camni gaya ke nak sambung study semula kuikuikui... tapi takpelah chaiyo2x ! keke and aku decide utk menulis sesuatu dalam blog aku nih.... Pertama sekali aku nak tulis tentang amanah kat tagboard pada pertanyaan iza tentang cinta... tak tahu pula macam mana aku nak huraikan tentang amanah cinta yang dianugerahkan pada kita..... keke rasanya perkataan 'amanah' itu sendiri dah menerangkannya... amanah yang kita pegang utk meneruskan kehidupan.... sebelum segalanya perlu kita pulangkan pada yang hak.... huhu tak reti plak nak terangkan... kalo terang lebih2 kang ada kata jiwang plak kwang3x... ada gak yg kater bahasa aku semakin berbuih2 ahahahhaha ;)



PETERPAN - Ku Katakan dengan Indah

Kukatakan dengan indah
Dengan terbuka
Hatiku hampa
Sepertinya luka
Menghampirinya

Kau beri rasa
Yang berbeda
Mungkin kusalah
Mengartikannya
Yang kurasa cinta

* Tetapi hatiku
Selalu meninggikanmu
Terlalu meninggikanmu
Selalu meninggikanmu

** Kau hancurkan hatiku
Hancurkan lagi(tak tertahan lagi)
Kau hancurkan hatiku
Tuk melihatmu

Kau terangi jiwaku
Kau redupkan lagih
Kau hancurkan hatiku
Tuk melihatmu

back to *

Membuatku terjatuh
Dan terjatuh lagi

** Membuatku merasakan
Yang tlah terjadi
Semua yang terbaik
Dan yang terlewati
Semua yang terhenti
Tanpa kuakhiri

"Mengapa manusia gemar mencetuskan pertelingkahan sedangkan manusia itu
sendiri dilahirkan dari sebuah kemesraan?"

No comments: