Wednesday, November 16, 2005

Kisah semalam ~ Kerana Nila....

sakit gigi lagilaaa.... semalam dah pi tampal tapi still rasa ngilu tuh kalo berkumuh ke.... minum ke... aiyaaaa....

Semalam balik dari kerja... terus pi carik kucing aku... apsal semer menyorok... selalunya ada dok berkeliaran dlm umah... si hitam tuh pulak memang rutin dia dok tunggu aku depan pintu masuk tuh.... balik2 si hitam nih... nyampah pulak hahahahha (pilih kasih kekekeke)

Pastu aku ternampak kucing aku yg putih dua ekor tuh... sekor kuar dari bawah meja sekor lagi ader bawah kerusi... dok membersihkan diri... basah... ooo baru pas mandi upenye... mama aku ni kalo dia cuti camtuhla... selalu dia mandikan yg dua ekor tu... yg itam tu dia tak mandikan pun... (pilih kasih lagi kakakkakka)

Tapi aku rasa cam pelik pulak kucing aku 2 ekor tu.. apsal eh... aku nampak cam ader biru2 plak biler tgk dier.... punyela aku belek... dlm pada aku dok tengok2 tuh alih2 aku dgr sore mama... "Tadi mama mandikan uci ngan emon tuh... mama nila dorang sekali hihihi"

Haaaa??!!?? Nila?? Mama ingat dorang telekung ke.. ke baju sekolah adik aku yg dia selalu nilaaa hahahahah... adeh sakit perut aku....

psst : Hari ni.. dia dah pandai asyik nak kuar umah... pantang pintu terbuka.. pasti dia terlepas.... bangga kerana 'berbaju' baru mungkin hihihihihi....

6 comments:

Anonymous said...

ohh ibu mertuaku.....
(sambil membuat aksi tepuk dahi + gelak terkekek2)

Anonymous said...

ahahaha...nila kan kucing...

ani suka kucing itam:D..sgt suka :D

Odaijini Na ;)

Anonymous said...

begitu jua ceritanya bagaimana nila kurnia mendapat nama (kot) eheh :)

-bing-

edaleeja said...

heheheh new invention ni :)

Anonymous said...

na, takde ke pic kucing tu. hehe.. =)

\zrl\

Unknown said...

wahh makin ramai anonymos kat sini eh.. tuh anonymos yg pertama sekali bagi komen tuh sape yeee? :p

pic? tade lagi... akan diusahakan hihi