Sunday, November 06, 2005

Sekali lalu...

Dok mencari2 words.. apa yang sesuai utk aku typekan pada tajuk entri... heheh tak jumpa plak words yg bombastik... fantastik... plastik dan yang sewaktu dengannya.. hehe... tuh jekla word yang ada dalam otak nih heeee..... apa nak citer.. seminggu jugak aku tak update blog eh... Semua pun mood raya... jadi tak adalah yang tertanya2... alhamdulillah hehe...












Kucing

Kat atas ni ada gambar2 kucing yang aku snap dalam minggu lepas... Gambar 1st tuh emon then ubud dan yg last sekali tu Uci... hehe ada sekor jek aku takleh nak snap gambo dia.... bukan takleh... tapi macam tak sesuai nak letak pasal gelap tak nampak ape kuikuikui.... Nama dia miyu.... Dia tu tak fotogenik lah.... kalau amik gambar dia mesti tak nampak apa.... cam lembaga hitam aje bentuknya hehe.... adehh kecik ati dia kalo baca entri nih haha.....

Raya

Tahun ni... biasa2 aja.. semua serba sederhana (eceh poyo jek).... errr tatau nak type apa.... pasal aku rasa aku tak beraya tahun nih hehe... Cam hari cuti biasa cuma bezanya pegi umah Mak Dah ngan makcik2 yg lainnya utk hantar kuih raya.... aihhh jadik tukang antar kuih lak time raya nih hihi..... pastu selebihnya masa banyak diabiskan kat umah layan tetamu yg dtg... Korang bila nak dtg beraya umah aku nih? eheeee

Aku... Aku... Aku...

Adehh blurnyaaa... Sebenarnya terkedu masa baca comment kat entri sebelum ni.... ermmm.... ermm.... ermm... speechless... eh?? typeless huhu whatever ! Cuma apa yang boleh saya katakan adalah... Masa akan menentukan segalanya.... kerana saya percaya... ada rahmat yang menunggu saya di hadapan sana (Bukan Encik Rahmat ye hehe)

1 comment:

Anonymous said...

kalau aku dtg... bleh pekena mee kari hang masak tak? ngidam plak mee kari hang dulu... sedap hingga menjilat pinggan....