Sunday, November 13, 2005

Tujuh, tujuh, tujuh, tujuh dan tujuh

Been tag by ani.... Baru terperasan aktiviti 'tag-mengetag' ni... banyak betul tujuh pada entri title... 7x5=35... 35 perkara yang perlu saya keluarkan dari dlm otak kepada bentuk tulisan yang ditype kat blog hehe... saje je aku nih buat ayat yang komplikated hehe.... Ntah kenapa dengan aku sekarang ni... suka sgt membelit2 kan fikiran.... mungkin dah terlampau lali ngan rutin harian yang dikelilingi oleh manusia2 kaki belit hehe.... tak mengapa... tak lama lagi semuanya akan berakhir... dan aku bakal bertemu dgn manusia2 kaki belit yang lain pula kuikuikui.... Sebelum aku merepek lagi... baik aku teruskan aktiviti tag nih hehe....

Seven Things I Plan To Do Before I Die:
- tunaikan rukun islam yang kelima
- Gembirakan hati dan hidup mama + ayah + adik2
- melancong (tingin nak pegang yuki nak tengok hanami.. ntah berkesempatan ntah tidak aku lakukan.. impian yg satu ni... kalau ada rezeki insyaallah..)
- Berani drive (pegi-balik keje...jalan jauh haha)
- sambung study ~ finance or public admin (if allowed to do so hehe)
- Nikah, punya anak, punya keluarga (ecehh haha)
- livin in a house with my own family (eceh lagiii hehe)
- Ingin bertemu dgn **** (ecehh.. dan lagi dan lagi hehe)<--- haha dah terlebih satu dah nih (consider tak termasuk dlm listlah ye hehe)

Seven Celebrity Crushes:
- Takeshi Kaneshiro
- Anuar Zeng
- Ben Affleck
- Aragon LOTR (hehe same lak cam ani kuikui)
- Kyoko Fukada (suka muka babyface dia)
- Mawi?? haha tidaakkk !! tidak !!
- sebenarnye dah tatau nak type nama sape keke

Seven Often Repeated Words
- ooo
- eceh / ecececececce
- aaaaa??
- ooo ye ke?
- sile2
- tatau
- ermmmm

Seven Traits I Look For In The Opposite Sex
- Pengetahuan agama ~ tahu dan praktik (kerana perlu utk membimbing aku... susah tu)
- Berani (nak melengkapkan aku yg penakut hehe)
- the eye (mata sepet...cute hehe)
- the smiles
- The sense of humor
- the mind
- ape lagi eh.. nothin... just be himself....

Seven people this tags goes to.. (tataulah dorang dah wat ke tak hehe) :
- hikaru
- tina
- fid
- aju
- eriyza qistina
- mancis
- honey

***Selesai.. pada nama2 di atas.. kalo ada masa terluang tu... selamat men'tag' kan diri dengan jayanya... macam akuu.... kuikuikui

4 comments:

Anonymous said...

klo jwb dpt adiah x?

Anonymous said...

terpaksalah aku menyepetkan mataku tiap kali nak jumpa ko nih hehe

ooppss ada sepet yg lain jeles plak nanti... nyesal aku bgtau blog ko ni kat dia hehe

Unknown said...

ohoooo incik anonymos.. awak yg pecah rahsia ye?? kantoiiii :p

marahh nii... marahhh
marah tau tak... huhu

Anonymous said...

aaa nama tercalon pulak.. harap2 bukana ku pemenangnye kui4...