Sunday, November 27, 2005

Sunday Vs Ahad

Baru semalam aku berazam utk tidak menjadikan ahad sebagai hari yang tak best... dan hari ni... hari Ahad aku dipenuhi dgn perkara2 yang tak terjangka... Ermmm... bagaimana harus aku mulakan semuanya... hehe

Serabut
Serabutnya hari ni... Fikiran serabut... Perasaan serabut... Semua yang aku lakukan juga serabut. Serba tak kena... dalam selang waktu tak sampai satu jam... aku telah memecahkan dua botol kaca.... aaahhh 'clumsy' nya aku... macammana boleh terlepas tangan... aku sendiri tak tahu... kata org... petanda tak elok? ermmm harap tidak... takpelah... memang aku yang clumsy dan tak berhati2....

Mungkir
Dalam pada serabut tu... sempat juga aku menunaikan janji aku pada adik aku yang bongsu. Beberapa hari lepas dia ajak aku menonton PHSM2... dan aku katakan padanya hujung minggu nanti. Alhamdulillah tertunai sudah cuma ada ralat yang lain lagi.... macam mana aku boleh terlupa yang aku juga ada pelawa seorang kawan utk menonton bersama.... arghhhhh... kenapa dengan aku ni.... Maafkan saya....

Hehe... cukuplah sekadar beberapa kisah.... banyak lagi yang tersimpan.. tapi rasanya biarlah ia dikekalkan begitu..... Hanya ini cerita Ahad yang ingin aku coretkan. Oh yaa aku terlupa satu perkara.... Sabina dah habis exam dan dah mula bercuti.... yeay ! dan tadi sesampainya aku di rumah, Ubud dah ada dlm bilik.... seronoknya.. ! Tentang filem PHSM2 tu... Aku suka ceritanya... bagus.... penuh dgn mesej yang ingin disampaikan... ada yang pelik... kenapa aku mengalirkan air mata ketika menontonnya.... sepatah aku jawab 'overdose penghayatan'.... hahaha... Tontonlah sendiri ye... nanti kalian akan memahaminya.... *smile* hehe

2 comments:

Anonymous said...

takpe..tak kesah lain kali leh ajak lagi tapi jgn citer seram tau.. citer romantis ok gak.. ahak ahak ahak

Unknown said...

ini incik anonymos mane pulak ye?? hehe pening saye nih... tak sangka ramai pulak org name anonymos huhu