Friday, December 23, 2005

2005 ~ A year of Wisdom....

Saja.... walau tak tahu apa yang perlu aku update tapi aku nak update gak hari ni... siapa tau ini merupakan entri terakhir aku... entri terakhir untuk tahun ini... Apa nak type ye? eheeee...



Puas juga mencari-cari apa yang perlu aku tinggalkan disini... dan di kesempatan ini... aku ingin berterima kasih pada semua kerana tak jemu untuk bertandang ke sini... Jika dipanjangkan usia dan diberi kekuatan, 2006 merupakan tahun ketiga wujudnya cetusan rasa aku di ruang maya ini... Saban waktu aku menarikan alunan seni tangan... kadang kala siang di pejabat, dan selalunya waktu malam aku, aku gunakan untuk berkongsi apa yang bermain dalam diri di sini.... tidak berniat meminta apa2... hanya sedikit pengertian selain dari berkongsi sesuatu dalam kehidupan.... Bukan itu sahaja.. aku juga berkongsi minat dan bertukar2 pandangan dengan kalian semua.... Semua itu... amat... amat aku hargai... Semoga ukhuwwah kita berkekalan.... Maaf andai ada langkah yang sumbang... Sungguh aku tak pernah sunyi dari sebarang kesilapan....

Image hosted by Photobucket.com

"Salam tahun baru 2006... Semoga hari2 mendatang menjanjikan kebahagiaan dan keberkatan buat kita...."

4 comments:

Anonymous said...

jgn ragui aku

Anonymous said...

eeei..geramnya kucing tu..aser nak penyek2 jer kepala dier..eeeiii...

edaleeja said...

Salam tahun baru buat iela. Skang dah jd cik_pensyarah ke cik_gu?

ape pun all the best

Unknown said...

Farouq : Jgn ragui saya juga.. (sopan lak rase keke)

Ani : hehhe ganehnyee.. jgnla penyek keke shian dier

edaleeja : errr salah ruang komen ke nih keke...