Saturday, December 10, 2005

Seindah Biasa

Hari ini... cukup indah aku rasakan... Walau secara zahirnya, ia sama seperti hari2 lain yang pernah aku lalui.... Masih lagi tersenyum saat entri ini ditaip. Berkaca juga mata ni sebenarnya hehe.... Ntah kenapa mudah sgt mengalirkannya akhir2 ini... Tadi... aku berkesempatan bersua dgn Sharidatul Muhaina... Masih ingat lagi kan? Baby girl yang aku ceritakan satu waktu dulu... Manis sungguh dia... Comel sangat... Aku dpt rasakan bahagia kawan aku bila melihat dia....

Aku juga berkesempatan berjumpa dengan kawan2 yang dah lama tak berjumpa... Aduiii.. lemah semangat aku sebenarnya bila masing2 masih lagi memperkatakan tentang kisah itu ermm bersimpati mungkin dgn kisah lalu aku... iskisk sampai kat korang ye cerita pasal aku... hehe.. tak mengapalah... apa yang pasti bukan aku yang menjadi penyampainya... Sudahlah... yang lepas biarkan berlalu... Aku tak mahu ingat lagi... Walau hakikatnya memang aku takkan lupa ! Terima kasih... Aku tahu doa aku... doa mama dan ayah... doa adik2... doa kawan2... doa kalian... doa semua ada untuk aku meneruskan kehidupan aku... Doa mampu mencipta keajaiban bukan? :) dan sesungguhnya... harga sebuah bahagia itu, bukanlah murah....

Image hosted by Photobucket.com

"Selamat Pengantin baru, sahabat.... Semoga tabah dan kuat menghadapi hari mendatang...."

6 comments:

Anonymous said...

u ni sweetla, ham.... thank god i know u... thanks cos sudi jadi my friend... i like this entry esp the quote 'dan sesungguhnya... harga sebuah bahagia itu, bukanlah murah....'

tottally agree with the quote...

Unknown said...

thanks coz be my sweet prend oso kuikuikui

aaaaa jgnla ckp camtu... rase cam nak sekeh jek :p

Anonymous said...

doa tu senjata umat islam..dan itu lah senjata yg lebih tajam dr sekelian senjata yg ada :)

eceh Na..org kata kat dier sweet..dia nak sekeh plak..

kimi ga suteki desu..ahaks!

Anonymous said...

tu la ganas dia ni... nampak je lembut... ada ke nak sekeh ishish

Anonymous said...

na.. o na.. na.. o na...

Anonymous said...

teruskan kehidupan..