Friday, December 02, 2005

Tak ku Duga

Saiful & Misha Omar - Tak Ku Duga

Tak pernah ku duga satu saat jatuh cinta
Pada saat suramku menyapa di hatiku
Mungkinkah masih ada, oh cinta indah buatku
Sedangkan sepi menemaniku

Buanglah sepimu menjadi sekuntum rindu
Aku akan mengisi ruang hatimu kasih
Cinta ini buatmu
Hati ini buatmu
Di sini ada cinta buatmu

Ku cinta kamu, ku sayang kamu
Untuk selama-lamanya di hatiku

Menyayangimu... mencintaimu
Benarkah ini kasih
Kebahagiaan kita miliki
Oh….oh…

Pintaku padamu jujurlah oh ke akhirnya
Agar asmara kekal abadi dalam hati
Kekasih ku berjanji
Menemanimu nanti
Demi cinta indah ini kasih

Aku hanya mampu berdoa
Takdir ini buat kita
Menuju bahagia
Kita miliki cinta

Kekasih ku berjanji
Menemanimu nanti
Demi cinta indah ini kasih

~**~


Saya suka lagu ni... mengingatkan saya pada lagu Whitney Houston & Enrique Iglesias - Could I have this kiss forever.... hehe.. banyak nak type... tapi nanti saya sambung lagilah ye... nak paste sgt lagu nih hehe *wink**wink*

"Jika cinta ini BUKAN CINTA BIASA... siapa tahu lukanya juga mungkin BUKAN LUKA BIASA... luka yang terselit bahagia...." -Dia


Errrmmm Mungkinkahh ??

3 comments:

Anonymous said...

remember me? went to your office last week... curi2 tgk pc u and got this website hehe.. unsangkarable... you have those arts of words inside you....

Mula2 i rase bukan u punya... but then i baca dr awal... memang you lah.... macam tak percaya.. ingatkan you cuma terror buat akaun saja... i rasa i dah terjth kat u la hehe... more and more and more....

Anonymous said...

lagu nie sedap jugak :)


bidadari-itu-aku

Unknown said...

10th floor : erkk... aiyaaa patutlaa muke suspicious jek arituhh.. haha unsagkarable dier kater cisss

bidadari : sonok sgt dgr lagu nih.... hepi jek dgr hehe