Sunday, June 11, 2006

Bicara Pada Bintang

Sekali dua entri saya publishkan hari ni hehe... Tadi ada yang bertanya mengapa 'Bicara pada Bintang'? Sedangkan gambar besar di atas tu adalah tulip... Oh ya... Saya dah tukarkan gambar tulip merah jambu di atas dengan tulip yang berwarna merah. Begitu juga dengan gambar yang ada di sebelah. Berbalik pada pertanyaan tadi, tersengih2 juga saya... ada juga yang begitu particular tentang perkara2 sebegini... Bukan apa.. katanya tadi... dia tiba di blog saya kerana mencari lirik lagu Bicara Pada Bintang nyanyian Rossa, tapi setelah dibaca setiap entri yang ada di sini... tiada pula lirik lagu itu. Hihihihi maafkan saya ye.... Tak pasal2 kerana satu lagu, dia dah khatam baca blog saya hihihihi.... Kerana itu juga saya sertakan sekali di sini lirik lagu yang dia mahu (cam sessi permintaan lirik pula hihi)

Rossa - Bicara Pada Bintang

Tiga waktu berlalu
rentang hatiku menyayat
wajah kasih yang dulu
hadir dalam tidur

Malam penuh mimpi
pertemuan tak terjamah
sinar di ujung sana
menerangimu..

Reff :
Pernah kau berkata
bila ku merindu
bicara saja bintang kan mendengar
maka kau kan merasakannya
aku tau diri
semua takkan mungkin
biarkan saja semua jadi kenangan
yang mungkin takkan terlupa
sampai ku menua
biar saja...

Hujan di hujung bulan
biar jadi saksi hati
betapapun mencinta
ini takkan mungkin

Reff [ 2x ]


Menjawab pertanyaannya tentang blog ini, saya hanya memberitahu bahawa blog ini adalah berkisar tentang diri saya ; apa yang saya lihat, dgr dan rasa. Menulis adalah kesukaan saya dan blog ini merupakan medan untuk saya bersuka-suka hehe....

1 comment:

Kemat said...

Begitu bnyk bntang dilangit.. x seperti bulan yg satu..agak2 bintang yg maner satu kamu berbicara..bintang ultraman ker..aahaks..