Thursday, June 29, 2006

......

Boss saya tengah pening kepala. Ramai staff yang diarahkan berpindah ke cawangan lain. Kalau dikira-kira... adalah dalam 5 ke 6 orang... Apa kena mengenanya dgn saya ye? sampai perlu utk saya tuliskan di sini.. hehe dok berangan jadi boss agaknya keke....

Tadi kat office ada makan2... (makan lagi?? huhu)... dibuat khas untuk staff2 yang akan berpindah. huhuhu sedihlah... yang kena pindah semuanya yang paling rapat dengan saya ;Kak F dan N.... Teman berbual, teman mengumpat, tukang pujuk saya menangis (hihihih).... teman serba serbi.... Lepas ni.. siapa pulak yang nak teman saya buat semua benda eh.....

Kak F beri saya ikan laga berwarna biru.... dengan sebuah balang kaca... Kata dia.. jaga ikan ni baik2 ye, Na... Nanti... masa ganti air atau masa beri dia makan... ingat kat Kak F tau..... aaaaaaaaa makin sedih saya.... Tak maulah macam tu... nanti kalau ikan ni mati camne? Takkan nak dibiarkan mati dengan ingatan tu.... hehe macam drama apa je kan? dan saya tak boleh berlama2 di situ.... melihat babak2 yang seterusnya... jika saya masih di situ.... saya akan seperti mereka... menjadi pelakon air mata hehe....

4 comments:

azharceo said...

Jaga ikan tu baik2.. jangan lupa, cari buai, naik, pastu nyanyi lagu nak kahwin dgn putera raja.. mcm Bwang Putih Bawang merah..laju.. laju..
jap.. nak bayangkan jap.. ishh.. keles la.. kalau ikan tu dah besau, goreng pun sodap...klu rasa nak nagis, nagis je.. meh.. i've got the one.. a shoulder to cry on..

Anonymous said...

Setiap pertemuan itu pasti ada perpisahan...namun perpisahan itu selalunya meresahkan

Anonymous said...

nangis?? musti cute... dahlah putih.. merah2 aje muka tu... hehehehe *peace*

aiii dah kerja2 ni pun menangis lagi ke? ingatkan buat account tak balance aje dia nangis... kerja wat trial balance lagi ke? heheheh ;)

Aisehhh rindu nak tengok muka hang lah.. baca tulisan je tak best !!

Unknown said...

azharceo : heheheh dah offer takleh tarik balik shoulder tuh tau keke... jgn menyesal lak nanti kuikuikui :D

Intrig : ermmm (tak tau nak reply ape keke)

saya : ape ni sembunyi2 nama... tak macholah gini hehe :p

ewaahhh bagus aje dia mengata.. keje skang ada kene mengena ngan balancing gak huhu