Saturday, June 17, 2006

Ruang

Saya cuba memberi sedikit ruang pada diri saya... agar saya tidak tegang. Tegang memikirkan segala macam hal yang ada di persekitaran saya. Jauh di sudut hati saya mengakui yang hati saya sudah terusik... senang, tenang, bahagia... sehingga tiba-tiba dia muncul di hadapan mata saya.... Apa yang mampu saya lakukan hanya tersenyum. Tersenyum pada insan di hadapan saya... Insan yang mengajar saya tentang banyak perkara walau perkenalan kami hanya sesingkat2 masa. Terima kasih kerana masih sudi menjadi sahabat saya... dan.. maafkan saya kerana... saya masih lagi begitu... masih tiada lagi ruang itu di hati saya....

2 comments:

Eriyza said...

Andai ada ruang di hati, isikan dengan ilmu kerana ilmu adalah sesuatu yang amat berharga. :)

Anonymous said...

klu ruang yg sukar utk dibuka itu untuk kebahagiaan...apa salahnya mencuba...tapi jangan paksa diri...insyallah the day will come :)