Tuesday, June 01, 2004

Hari ahad arituh pi kenduri kawen...Shila and Adi...Member kamcing mase Form 5 kat SSI...Aku pi ngan yan n her mother and anim...Well apsal depa terperanjat tengok aku?? Kompius betul aku....Depa kater aku dah lain nampak lagi berseri and lagi tinggi ecewaahh...nih puji2 nih aku takder duit nak banjer heheh gaji tak masuk lagik hahaha..pastu mase kat umah shila jumpa jija plak...dier pun cakap aku dah kurus sikit haha..aper lerr...agaknye pasal makan hati banyak sangat kot hehe tataulaa aku rase cam bese jek....lagik gomok aderla kuikui.....

Sorang lagik kawen....Mase skolah dulu kitorang sentiasa berenam... Aku, Mai, Yan, Shila, Ajim n Ilyana...ilyana aku tatau aper citer dah adehh lost contact padahal ngan dierla yg paling aku rapat dulu. Mai kawen dulu last year....dah ader baby girl last month...and then shila....lepas nih sape ye?? heheh just wait and see tapi yang paling pastinya bukan aku haha...Satu yang paling aku ingat tentang mai n shila....Memasing nye hubby muda dari diorang...Aku sengihkann ajeee ahak....sengih ader makna kot ahak

No comments: