Monday, June 21, 2004

New Skin....

Huuuuuuu menci betul....Nak layout semalam......adeh..lagi puas ati yang semalam punya drp arinih...Tadi pagi2 pas wat keje semer terus ngadap pc.....tak puas ati betul napelaa time tgh banyak keje time tuh laa dier nak hang adeh deh.....Dekat dua jam jugak nih la skin yang aku dok edit ntah sape punya aheheheh...nih semer ekspress jek pasal nak cepat siap nak cepat save hehehe...kot hang lagi tensen utk kali kedualah nampaknya.....

Actually gambar pantai kat atas tu aku curi tokei punye ahahahah... Errr sorry ek Tokei...tak mintak kebenaran dulu...main amik jek... apa taknya tak sempat nak buat appointment utk mintak kebenaran nih :D ...org bz lah katerkan....kiter ni sape hehe tak berani nak kacau....

Eheee bersempena dah mencuri gambo Tokei nih [Rasa bersalah ahahaaha].... Dengan bangganya aku nak bercerita sikitlah tentang gambo pantai kat atas tu...Promote nih promote hehe....Tuh la pemandangan kat Redang Campsite, Pulau Redang, Terengganu...Lawo kan....Kalau ada kesempatan aku teringin sangat nak ke sana....Dengar dari apa yang Tokei citer besh jek... lagi lak aku nih, memang peberet aku pi pantai yang bersih camtu.....kalau dah sampai mau dari pagi sampai ke petang aku leh dok kat tepi pantai tuh..Haaa sape2 nak tengok gambo sekitar Redang campsite tu atau nak pegi ke nak buat reservation ke bolehlaa korang pi klik kat website diorang tuh kat Redang Campsite And Resort ...Banyak info pasal tempat tu ada kat sini...

Hehe abis dah promote...la nih nak citer aper pulak ye....adeh dah lupa plak.....takpelaa lain kali aku sambung lagi laa ahak.....

No comments: