Sunday, June 06, 2004

Hehe.... Malam tadik aku sampai umah kol 8.30 dr KL...Tiket bas tak dak so aku bantai jek beli tiket bas ape pon ..cehh kene rm25 tuh..tak kisahlah....asal aku sampai umah dah le...Dlm pada aku dok mencari2 tiket bas ke JB tuh kan aku terdengar laa penjual2 tiket nih dok berbual sesama depa dengan berlagaknyaa ~ "Nasib baik diorang nih balik arinih...kene la rm25 nak ke jb..kalo semalam aku naikkan sampai 30 hahhaha" sakit jugak telinga aku dengar dengan gelak devil betina lagik tuh..perghh...membara jugak...Diorang nih amik kesempatan atas kesusahan org lain...tak baik betul...nih bukan dikira makan riba jugak ke....ntah laa tapi tak patutlaaa sampai seploh inggit dinaikkan....dahlee org2 tuh semua time ader cuti umum nih jeklaa yang boleh balik cuti kat kampung...Memang bebetul amik kesempatan diorang ni...Tak kisahlaa....nih antara dioranglah kan...rezeki yang diorang dapat..yg diorang guna yang diorang makan...sendiri mau ingatlah kan :)

No comments: