Monday, June 14, 2004

Pepagi lagik aku dah bangun...beselaa wat keje umah hehe adeh deh...pastu dlm kol semilan lebih tuh baru teringat yang aku sepatutnya pi beli no pin kat bsn...boleh lak terlupa nasib baik awal lagi...kot tak abisla aku kene bebel.....pas beli aku terus buat online application tuh ermm memula blurr jugak nak apply apa...pikir punya pikir punya pikir antara math ngan ERT sekolah menengah....ermm buleh ke dpt...aku nak ERT tuh tapi tak sesuai ngan degree aku....last year pon aku apply ERT....kene tolak mentah2 ooii.....satu pon tak sesuai ngan degree akulah isk isk....and at last aku amik PENGAJIAN KEMAHIRAN HIDUP SEKOLAH RENDAH...hehe ape sajelah aku nih...takpe ader lagik 3 kali utk buat pindaan...so pasnih pikir2 lagiklaa yang mana sesuai ngan degree aku tuh hehe....

Petang plak...hehe Dier tepon?? Uiii terperanjat aku... hehe kejap jek 44 saat [ Hahaha kire tuh.... ] Makin kronik nih penyakit aku hehe... Sape2 ade ubat utk cure heheh ;)

No comments: