Monday, June 28, 2004

Miss Him..




I miss him badly....hehe sampai masuk cawan aku kahkahkah kronik...pastu dok busan2 aku pon jengah2 laa blog org lain and terjumpa gambo hehehe cute....aku letak bawah nih hehe



Cute ek...same warne tapi lain bangsa ahak....comeinye cam nak bela lak hehe...nanti aku ader umah sendiri aku nak bela laa rabbit nih comeii...teringin sangat nak main2 ngan rabbit....pastu macam nak bela hamster gak ehee tapi eiy penah ckp ngan aku bela hamster nih dier rase cam bela tikus jek huhuhu tak sanggup lah akekke tapi comeilaa hamster...kalo time boring2 tengok gelagat dier sure gelak punye heheh...

Teringat lak kat zairi punye hamster dulu....perangai dier suka sorok makanan hehhe...bagi sebutir kacang dier simpan dlm mulut...pastu bagi lagi dier sorok... memula aku ingat dier makan so aku bagila lagi....sampai satu tahap aku rase cam pelik lak apsal laa mulut si hamster nih kembong semacam...memang banyak dah kacang aku bagi, tak ingat bape ketul hehhehe rupanya dier bukan makan kacang tuh dier pi simpan dlm mulut dier....aper dier ingat nih musim sejuk ke nak sorok2 makanan adeh deh comei plak tgk dier tembam gitu heheheh pastu aku plak jahat pi picit mulut dier akakkaka terburai kacang kuikuikui pendengki sungguh aku nih.....pastuh dier kutip baliklaa kacang2 tuhh simpan balik dlm mulut adeh deh tak tahan aku nak gelak....dah selamat dier simpan kcang2 tuh aku picit lagik mulut dier hihihi berusaha tuh dier kutip simpan kacang tuh hehehe...bagus bagus

No comments: