Saturday, June 19, 2004

Platonik...

Hari ini...dalam pada aku cuba untuk mengetahui dan belajar tentang programming langguange php, asp n sort of...aku terbaca someone's blog dengan tajuk platonik...Heheh perkataan baru hari ini.According to the writer...platonik ni macam hubungan persahabatan di antara lelaki dan perempuan yang sangat akrab tanpa wujud perasaan cinta.Berkongsi segala rahsia,bercerita apa sahaja, sentiasa bersama berdua. Boleh buat novel nih ahahahaha...

Sejak bila pulak aku suka menulis ni....dulu nak buat karangan pun satu masalah besar bagi aku...tapi sekarang ni aku buat blog pulak....Honestly idea nak buat blog ni muncul kat kepala ni bila aku kenal seseorang....dia tak suruh pun...even tatau pun tentang blog ni [Hope so...ahahahha ader yang aku kene gelak nih karang]....Aku tak tau...takde tujuan atau motif apa pun cuma mungkin aku nak mengabadikan sesuatu tentang dia dalam blog ni...coz i dont really know the rite way to express what i feel...

No comments: