Wednesday, June 16, 2004

Nothin....

Feels like wanna write somethin in my mind, but kinda tired and i am not being myself tonite....aaaaaa apehal aku nih?? Aku paste quote jek laa ek hehe

"Never take for granted every person close to your heart because you might wake up one day and realise that you have lost a diamond while you were too busy collecting stones."

Tetiba teringat seorang kawan yang pada satu ketika dulu dirinya lebih dari seorang kawan....I miss that moment.Well people changed...i know that dan Aku tau aku bukan seorang kawan yang baik...i realized and admit it....kalau disebabkan ini dia membuang aku....aku terpaksa terima...tapi kadang2 tu aku terfikir jugak...tak sayang ke dengan persahabatan yang terjalin bertahun lamanya? abis camtu je dengan sebab2 yang tak diketahui asal usulnya.... atau mungkin ini yang dikata orang 'bila hati dah tak ada'?? ......

No comments: