Friday, October 22, 2004

aduilaaa

Hari nih dah 2 hari berturut2 aku tak sedar bangun sahur... ermm nak kater tido lambat tak jugak.... kol sepuluh aku dah tido...start semalamlaaa...aku sedar2 jek kol 5.40 dgn hpon kat tgn....adeh biler masalaaa aku pi off alarm kat hpon tuh ekk....aaaaaaaa sian satu umah tak sahur huhuhuhu... pastu tadik pun same cuma waktunya tuh lagik awal dr semalam... tadi plak aku tersedar kol 5 eheee dgn hpon kat tgn jugak adehh.. kire sempatlaaa org2 kat umah nih bersahur iskisk aperla aku nih..... masalah tol aku nih.... biler dah sekali bangun lambat alamat sampai sudahlaaaa jadik camtu... dulu kalo mama ader best sket...kalo aku tak tersedar mama kejutkan uuuuuuuuu tapi laaa nih mama dok jauh susahlaa plak... akulaaa kene amik tugas mama tapii takde org pun nak tolong ke ape ke.... kot tak terbangun marah kat aku uuuuuuuuuuuu.....

pas subuh tadik try nak tido.... tapi tak leh plak... dok terkebil2 jek...so aku pon bukakla pc nih ahak... tak senonoh tol...kot ngaji nih lagik bagus akkekekkek... bukak pc type blog lak ahak.... ermmm dah 2 ari nih manager aku outstation.... arinih bermulala idop aku bersama manager semulaaa uuuuuu tak beh tak beh....

No comments: