Tuesday, October 19, 2004

Hari Yang ceria..??

Hehehe masih lagik dok tergelak kat kes semalam kuikui....
Semalam aku sampai opis cam bese... wat keje cam bese... segala2 nya macam biasa hehe then terjadik satu perkara luar biasa kat dlm opis nih ahak.... Manager aku kan punyela baik gile kehkehkeh apsal aaaa?? huhuhu aperlaaa aku nih.. org baik ngan aku salah org dok marah2 salah akekkeke... takdelaaa... biler dier wat something diluar kebiasaaan nih rase janggal plak akekkeeke..... cakap pon baik jek takde tengking2 cam bese.... huhuhu yg paling beshnye dier dok marah sales person yg lain akakakka aderla ayat2 yg aku dgr tuh berkaitan ngan aku kehkehkeh lawakla plak.... aaaaaaa mulelah aku teringat kat ari aku marah dier tuh huhuhuhu iskiskisk tak senonoh tol... kalah dlm mengawal marah isk nih paling aku tak suke.... pada aku org yg gagal mengawal diri ketika marah merupakan org yang... ermm yang ape ek akekeke takder exact word lak yg kuar kat paler otak aku skang nih akkekekke... Cuma pada akulah kan aku bebetul respect pada org yang boleh dan mampu mengawal rasa marahnya....

Kadang2 aku rase org yg suke marah nih org yang selfish sebab nak puaskan ati sendiri jek..... Konon dah terlalu bersabar dan sebagainya tapi hakikatnya tak sama bagai dikata.... huhuhu macam akulah nih kot ahak... terlalu sikit 'sabar' tuh dlm diri eheee..... takpee boleh adjust ahak saje nak sedapkan ati sendiri kuikuikui

Errr aper lagik nak jot.... ermm takde ape kot cuma rase happy sgt biler dier dah sampai kat mesia nih dgn selamatnya hehe

No comments: