Monday, October 11, 2004

Edisi malas nak update blog

Hehe cam berkabung tanak update blog lak akekeke.... Ntahlaa semenjak dua menjak nih cam malas jek nak update blog.... Tatau aper nak jot kat sini eheeee... Kadang2 sebelum typing tuh cam banyak jek mende nak citer... tapi biler dah dok ngadap tatau aper nak jot lak huhuhu aper ntah.....

Ermmm whole last week terlalu bz... bz ngan keje... ntah ape lagik yg aku bzkan...aku pon tatau....pastu minggu lepas pas keje ari jumaat tuh aku pi umah fid eheee..... eheee dah tak dulik dahh...nak pegi jugak akekekeke....org lain ckp ape pon aku dah tak dengor.....aper yg aku tau aku mesti sampai umah fid eheeee

Aku beli tiket bas kol 7. Lepas aku beli tuh sampai jek opis depa kater ader meeting kol 5.30 huhuhuhu aper nih.... kalo dah start meeting 5.30 mau kol 8.30 pon tak abis lagi iskisk... Huhuhu sajelaaa...dengki tol ngan aku.... cam tau2 jek aku ader plan pas keje iskisk....dan cam beselaaaa..... seterusnya aku pon buat misi mengelentong bos ahak.... tuh pon setelah dipersetujui senat ngan majlis raja2 ahahhaaha merapu dah iskisk.... Dipendekkan citer aku berjaya sampai umah Fid ari Jumaat tuh hehe.... Tujuan asal memang nak jumpe dia... tapi beselaa sambil menyelam minum air hehe jumpa la sekali ngan fid, aju ngan ajib... Gelak ajela ngan korang nih... dah terasa cam conference room dlm YM lak akekkekeke nasib baik takde yg wat emoticon gelak guling2 jek hehehehe kot ader... pindah meja sebelah laaa ahahahaha......

Hari ahad dah nak kene balik semula ke JB huhuhu rase cam takmo balik jek.... Rase cam nak carik keje kat sane pastu dok kat umah fid (ahahahha suke2 jek.... org takde ajak dok volunteer lak akekekke) Alaaaa fid... fid pun memang nak pakai bibik utk lipat baju kan akekeeeke......

No comments: