Friday, October 01, 2004

Takleh tidolaaa

eheee lame tak update blog.. takdela lame sgt kan setakat 2 ke 3 hari jek hehe...Adehh bz yg amat lah skang nih... kat umah bz ngan miyu kat opis bz ngan keje hehehe...incik spocket pon takde ekk.. hehe bz tahap cipan beranak sulung gak dier tuhh ahak

takleh tido laa arinih... tapi ape nak citer ekk... next week Fana exam PMR lah... wish her all the best... so whole next week memang aku kene pi opis awal hehehe seawal 7.30 pagi memang aku tercongok kat opis dah ahak.....

hehe mlm2 camnih dok teringat kisah2 lama kuikuikui.... Ermm kalau korang lah kan.... mampu ke korang benci org yg pernah korang sayang? Ntahlah...aku cuma pelik ader sesetengah individu antara kiter ni, biler ader sesuatu terjadi dalam sesebuah perhubungan tu, biasanya yg negatif lah nih... tak kira la yg kapel clash ke or yg kawen bercerai ke... erm mintak dijauhkanla terjadi kat kengkawan aku.... Ok berbalik pada citer tadi.... biler benda ni jadik jek salah sorang antara 2 individu tadi akan menjaja keburukan pasangannya ermm..... kenapa macam tu ek?? Ermmm mungkin nak mengembalikan semangat diri ke atau cuba nak melupakannya? Perlu ke nak mengembalikan keyakinan/semangat dlm diri dengan merendah2 kan org lain??

Ermm tak taulah hehe... tapi aku cuma percaya kita manusia ader bermacam jenama (pinjam ayat fid ahak)... cara kiter menangani diri sendiri dan org lain berbeza, ada sesetengah org perlu berbicara tentang ketakpuashatian mereka kepada semua manusia dan ada antara mereka memilih jalan utk mendiamkan diri.... and for me silence is golden... Biasanya diamnya aku cuma tak nak mengeruhkan keadaan walau kadangkala apa yang aku buat ni disalahertikan.... heheh ada kawan aku ckp...boring gadoh ngan aku ni pasal takde respond ahahahhahah lawak tol..... ckplah berapi maner pon.... aku tengok jek nanti akekeeke blurr la bak kater incik spocket hehe... tapi so far aku rase aku tak penah bertekak ngan org cuma skang nih jek aku selalu bertekak ngan manager aku kuikuikui.... hehe tapi bertekak ngan manager aku nih memang satu keperluan... kalo tak, keje tak siap akekeekek.... hehe nih la maksud aku....bertekak pada tempat yg betul, bukan pada benda2 rubbish atau remeh.... tapi cuma tuh la kan... mungkin ia rubbish atau remeh pada aku dan tidak pada org lain.... lain org lain ragam...

Nak pinjam kata2 seorang kawan... " The reason why someone hate you is, first and foremost reason.... is he/she wanna be just like you, wanna have what u have and all those thing laaa kire macam jealousy laaa"... hehe bukan aku ckp ni...kawan aku yg cakap kuikuikui rasenye takde org yg bencikan aku ahak... kalau ader maknanya org tu jeles kat aku ke ek akakaka pasan tol..aku takde mende utk dijeleskan kuikuikui.... dahle tak lawo...perangai buruk lak tuh pura2 ayu pura2 baik akekkekke (kuikuikui dah jadi cam jokes ayat nih akkekeke)

I hope our relationship last forever.....

No comments: