Tuesday, October 05, 2004

Huwarghhhhhhhhh

Aiyaaaa what a busy...... Sibuk ga semenjak dua menjak ni.... maybe coz persiapan nak fly. Huwarghhhhhh aduhai letih gak kekadang, tapi apakan daya...BERKHIDMAT UNTUK NEGARA...
Semenjak dua menjak ni aku rasa terasing sangat2. Dunno why..... but my insect(kuikuikui) said so. Btul gak kata2 mak aku "kekadang bila kita dah ade tanggungjawab, ada benda yg kita korbankan"... teringat citer spiderman lak "Great power comes with Great responsibility". tapi kekadang terasa plak cam kekawan menjauhkan diri..... mana taknya... taim2 melepak sesama tetiba hset berbunyi "En. xxxx, we need u at Wisma. We need to clarify bla... bla...bla... then bla... bla... bla... Can we disscuss the matter in 15 minutes?" huhuhu kekadang aku tgk kekwn aku pun tak sampai ati. nama je sekampung, satu kelas, tempat keje dekat2 tapi.... hakikatnya aku plak yg menjauh...
Citer pasal member ni, aku dgr satu citer yg mengejutkan..... awek kwn aku ni tiba2 bertunang dengan kawan aku lagi sorg ni... padahal dulu member ni penah bersumpah takan kaco awek kwn aku ni walopon dah clash. kawan aku sampai teduduk....mana taknye awek yg ditggl kat kampung kena cantas ngan member sendiri......... dalam hal ni aku jadik takut kekadang....ntah ek... bebalik kisah kawan aku ni... dia bleh trima dgn hati terbuka cuma dia terkilan sbb kawan lagi satu tu tergamak 'khianati' dia. Siap wat fitnah lagi. but 1 thing yg aku respek.... member ni bleh terima dan siap doakan kebahagiaan diorg lagi.huuuuuuu kalo aku la kan, dah aku cabut tulang rusuk dia 2-3 ruas...... tapi dia cakap ngan aku "pul, biarlah, dah takder jodoh. Janji dia bahgia aku tumpang je..." tapi hati manusia manalah bleh kite tau semuanya.. biarlah penyu menangis....................

No comments: