Friday, October 15, 2004

Sehari sebelum puasa....

Huhuhu ntah aper giler aku semalam.... Angin jek kejenye kuikuikui... apsal laa lately nih asik dok bertekak ngan manager aku hihihi.... Pagi2 buta lagi dah wat hal.... biler ingat balik semalam memang lawak leee.... terpinga2 jek dier dengar aku ckp gitu hihihi... Dier mempertikaikan keje aku wat kali yang ke lapan juta walhal dier sendiri pon tak baper tau tentang prosedur benda tu huhuhuh pastu main nak ckp sesuka ati....ampeh tol lah.... aku campak aje file2 tuh kat dier.... Nakkan benda urgent pastu takde record tentang benda yg dier nak tu.....kalo aku keje kat situ dah setahun takpela jugak... nak keep track benda2 lame nih iskisk.... nih benda tuh aku tak penah tau pastu record takde.... black and white takde documentation hancur.....

Hehehe pastuh mood aku memang kureng lah membawa ke petang.... Baguslah arinih cuti kuikuikui budak opis yg ader kat opis time aku bertekak ngan manager aku tadik pon pelik..... yg kelakarnya biler aku balik meja aku kan ader ym msg dari diorang hihihi....

Budakopis : isk... Na nih biar betul
Budakopis : selamba jek marah dier
Budakopis : are u ok?
Budakopis : sabar2
Budakopis : cool2
Budakopis : sure heboh la lepas ni
Budakopis : ahahahhahaa
Na_tgh_tensen : hehehe takpela dier nak bentikan Na pon takpe....
Na_tgh_tensen : U take ober keje Na nantila ek ahahahahhahha
Budakopis : Tanaaaaaaaaaaaakkkk !!!

kehkehkeh aku nih bukannye berani sgt nak marah2 org.... pasal aku sendiri tak suke kene marah... eh sape jek yg suke kene marah heheh.... Kalo aku bad mood ke ape ke aku memang suke jauhkan diri aku dr org lain pasal aku tanak lepaskan marah aku kat orang... tak kirelah sape... Biler aku dah cool.... otak aku nih dah bleh berfungsi semula barulah aku kuar dr tempat semunyik aku tuhh hehe.... tanak menyakitkan ati org lain.... esp dgn org yg sensitif cam aku gak eheee.... hanya org yg sensitif leh paham kuikuikui

tapi semalam memang aku takde ruang nak redakan marah aku.... pastu kene push hehehe maka.... berlakulah ia.......

No comments: