Sunday, December 26, 2004

Bicara semalam..

Aku memulakan hariku seawal enam pagi (hehe besela mama ader kat umah kuikui tunjuk baik lak kahkah)... Sebelum aku terlupa...Semalam kawan aku kawen... Selamat pengantin baru buat Suhaila dan pasangannya Nor Rashman...Semoga berbahagia hendaknya. Malam pulak aku pi open house opismate aku, Isaac.Sesat aku pi umah dier....dah rase cam nak balik umah dah eheeee... tapi sampai gak la akhirnya ngan bantuan abg Jamal (husband emy)... Dapatla aku berkenal2 kenalan ngan askar2 emy n jamal... waaaa comei2 nyeee....selalu tgk gambo jek... la nih dah jumpe rase nak cubit2 kuikuikui.... cam anak cina jek pasal semua ikut rupa emy...uhuuuu kalo ikut muka jamal musti garang rupe dier eheeee.... anak aku nanti nak ikut rupe saper ek?? ikut akula kan comei sket ahahhahaaha pasan !!! Boleh ke main pilih2 gitu kahkahkah.....

Tadi ptg dpt sms dr Yana...dier ckp nak jumpe kat angsana...ok jaaa aku. Pastu aku pun jumpa dier kat McD angsana tu eheeee.... dok berbual jek kejenyeee aku rase dr kol 3 sampai kat kol 5.30 kot pastu kitorang tukar port lak hehehe....Kitorang pi jenjalan kat danga bay....eheee ituari aku pegi haprak pun tak dak.. tempat makan tuh le kat satu food court tuh.. tadik aku pi siap dah ader pondok2 lakk eheee behnyeee makan kat tepi laut kat pondok tuh...pastu kawasan jam matahari kat situ pun dah bukak.... memang bestlah utk berkelah... sampai kol baper aku dan Yana dok melepak kat situ eheee dekat kol semilan lebih rasenye... Banyak bercerita tentang kisah semalam.... tentang diri, tentang kerjaya, tentang kehidupan masing2.... Dating bersungguh2 tadik kuikuikui... Biler lagi yer dak eheeeee....

No comments: