Friday, December 10, 2004

Lalalala

Spider - Relaku Pujuk

Ku dikejar bayang-bayang resah
Bila hatimu masih tak berubah
Enggan dipunya dan dipenjara
Belaian cintaku ini

Aku bukan lelaki yang tewas
Bisa mengambang walau ku ditolak
Biar diuji kanan dan kiri
Kau kan tetap ku miliki

(Korus)
Tiada lafaz yang lebih agung
Kalimah cintamu
Yang ku tunggu-tunggu
Biar jasadku yang menanggung
Permainan darimu
Relaku pujuk

Janganlah kau salahkan aku
Terus memburu menawan cintamu
Daku percaya sedikit masa
Kau kecundang akhirnya

Usahlah kau bersedih
Dihadapanmu aku hadir
Memadam resah dan curiga dari hatimu
Apakah kali ini
Bisa kau tolak dan berlari
Setelah aku menanamkan azimatku

(Ulang korus 2x)

Biar jasadku yang menanggung
Permainan darimu
Relaku pujuk


Eheeee... aku suke sgt lagu ni tatau napee.... Ermm aper nak citer yee... semenye cam bese ngan tugas2 harian.... pastu tadi aku dok bace blog2 yg wajib aku bace biler ader mase nih.... Ermmm suddenly terbaca tentang kesedihan sahabat aku yg sorang nih.... aisehhh what happen my preng iskisk... ermmm aku call ko tadik tp masuk mailbox tuh errmmm kat langkawi lagik kerr.... eheee takpelaaa nanti bebiler senang aku call ekk....

Bercerita tentang sahabat.... aku masih lagi tercari2 ape sebenarnya perbezaan kawan, sahabat, teman dan ape2 lagi perkataan2 yang sewaktu dengannya.... benarkah wujud jurang yg kiter semua katekan tu?? aku sendiri terkadang keliru dengan setiap definisi yang diberikan.... Bagi diri aku sendiri... aku tak pernah wujudkan jurang tersebut...setiap sahabat aku ader valuenya yg tersendiri.... since aku nih memang 'manja' ngan kengkawan aku akekekkeke...uhuk2 manje kee?? cam pelik lak bunyinye ahahahhaha..... Lantaran itu, semalam aku dah terasa hati ngan sorang sahabat aku..... semuanya bermula dgn satu SMS yang menjemput aku ke majlis kesyukuran pertunangan dier 25 Disember nih... huwarghhh marahh... tetiap ari telefon cerita itu ini pasal kejelah aperla... dier bertunang tak bg tau aku pon... alih2 dah bertunang plak tuh sms tuh bukan dr dier... dr org lain lak tuuu aisehhh... huhuhuhu kecik ati eheh.... aaaa kat sini taulah kot aku nih kawan level mane pada dier uuuuuuuuuuuuuu..... kuikuikui menda kecik jek pun aku nak kecoh akekkeke....ntahlaa pada aku ingatan tuh penting ermmmm.....

Leisure Time
Semalam aku tgk citer Alexander kat Pelangi Leisure Mall ngan G. Beh gak citer tuh.... sape2 suke citer epik gini blehla tgk...kalo tak suke memang dok nguap ajelaaa heheheh.... Tingat lak kat citer PGL, ader org ckp citer tuh boring sgt... tengok boleh tertido2....dlm pada org kater leh tertido2 tuh aku bleh tengok sampai lima kali akekkekeke apsal ntah ahak.... nak kater beh sgt tuh idak leee... tp aku tatau nape aku leh tgk sampai lima kali tuh akekkeke... tgk vcd jeklaaa huhuhuhu

Rindu
Erkk?? aper aku nak type.... rasenye tajuk paragraph nih buleh menggambarkannya kuikuikui


No comments: