Monday, December 27, 2004

A tribute to Baya.. hehe

Happy Birthday !, Loving Birthday Wishes


Happy Birthday Baya....Tahun lepas pada tarikh nih aku and azhar ada kat Melaka nak sambut besday baya eheeee.... ingat tak?? Memang takkan lupa hari tuh sampai bebila... jumpa bino ngan pak guana hehe.....

Kenal Baya a.k.a Farabian nih kat KK... Forum yang skang cuma tinggal name yg mungkin leh disebut2 jek hehe... Actually aku join Forum tuh same cam aku join TKO...dlm tahun 1998/1999...tapi cuma sebagai registered user jek laaa... tak penah posting walau satu eheeee.... tapi kenal gakla user2 yg aktif berforum....cuma waktu tuh tade ati nak join hehe... maybe pasal bz ngan kehidupan seharian aku... aku tak ingat sejak bila aku start posting itupun setelah banyak kali didesak/disindir oleh tuan punye web... hehe barulah aku menjerumuskan diri.... Biler dah terjerumus... haha nak tergelak pon ader... pasal ader kisah2 yang buat aku pecah perut biler dok ingat semula heheh.... adeh deh deh krem perutku... Kisah nih cume aku kongsi ngan Tokei, Baya n azhar hehe [tiga dara pingitan?? akekkeke]... Anyway Baya.. movie yg tokei buatkan utk kiter tuh ader Baya simpan ke?? Movie gambo kat Melaka huhuhuhu touching sungguh rasenye... Ham punye dah ilang mase format pc ituari uuuuuuuuuu sedey.....

Untuk Baya, semoga apa yang dicita2kan tercapai.... Study elok2 ek... ham bebetul treasure kiter nye frenship nih.... Happy 22nd besday !!!

No comments: