Monday, December 06, 2004

Dialah Di Hati

Siti Nurhaliza - Dialah Di hati

Bisikan sang bayu
membawa perkhabaran
Dongengan yang sama
Dicanang berulang
Mengapakah diri dijadikan sasaran
Sekilas pandangan pelbagai andaian
Sungguh terkilan...

Seumpama naskah yang terbuka
Sesungguhnya tiada rahsia
Bacalah kenalilah
Dengan bijaksana
Siapa aku yang sebenar

Korus

Kendati selautan segunung
Permata di kanan dan kiri
Selagi jantungku berdegup hingga
Tiba saat terhenti
Dialah di hati

Mengapakah diri dijadikan sasaran
Sekilas pandangan pelbagai andaian
Sungguh terkilan


Seumpama naskah yang terbuka
Sesungguhnya tiada rahsia
Bacalah kenalilah
Dengan bijaksana
Siapa aku yang sebenar

Kendati selautan segunung
Permata di kanan dan kiri
Selagi jantungku berdegup hingga
Tiba saat terhenti
Dialah di hati

#Tiada pilihan kedua
Pertama hingga akhir usia
Hanya dia..oooOOOooo

Ulang # (2x)

Tiada rahsia lagi
Usah bertanya berteka-teki
Cinta yang abadi cintaku
yang suci di hati.....


Adehh penatnyeee arinih.... opis pon kosong huhuhu... aperlaaa... cam opis bapak diorang jek huhuhu... kot ye pon mc ke aper impormlaaaa.... haha tapi takpela aku tak kisah... aku pahamlaaa kenape....nih semer gara2 flight delay mlm tadi... bakar jugak air asia nih kang akekekkekeke.... depa nih pon kot cuti ke ape ke ikut procedurela aiyaaaa...dah le malas nak kecoh2 cuma... sendiri punye tanggungjawab sendiri kene jaga sendiri kene ingat.....tuh jek yg bleh aku type hehe...

Annual Dinner hari tuh best gak... quite fun hihihi... kalo ingat mesti tergelak... Ermmmm yang paling best dpt jumpe org2 yg selama nih dok communicate thru phone jek... esp CP hahaha beh beh.... comeinyee dier tu akekkeekke... lagi sape yee... Ninie and Poon... depa dua nih pon same... selalu keje sesame dlm phone jek... bukan setakat keje siap anyam ketupat sekali akekekekke.... Lagi sape...? huhuhu terpaksa jumpa gak sorang makhluk nih... errr lari larii... kuikuikui mase terdgr ader org tanye where's my Ham aaa?? huhuuuhuhu aku rase cam nak menyorok bawah meja kuikuikui....

Pas pegi KL Office, kitorang pi main bowling kat Bangsar... pastu aku pi nyorok kat hotel hahahha.... org ajak pi minum2 aku ckp jumpe dinner mlm kang jek la ye heheheh antisosial sungguh aku nih kuikuikui.... Time dinner tuh lak aku terase cam alien akekekekke pasal aku sorang jek pakai tudung kwang3x.... dinner tuh bese2 jek sebenarnye... mungkin org2 yg aku nak jumpa sgt dah dpt jumpe... tu yg rase best tuh eheee lagik satu... makanan dier beh akekeke tuh yg utama kwang3... pas dinner ader budak ajak pi nite club mane ntah huhuhuhu.... eheee dr aku pi nite club tuh baiklaa aku bergayut ngan sayang aku akekekke bleh ke gitu?? ahakk...

Hari ahad.. ermm pas check out, chu amik n kitorang berjalan kat mid valley megamall.... penuhnye mak aii... sejam jek carik parking huhuhuhu... pastu sampai kol baper ek kat sane.... sib baik ader si chu nih kalo dak aku tatau nak merempat mane sebelum pi klia tuh iskisk... dahle flight delay huhuhuhu.... dr kol 830 sampai kol 1010... pastu dekat kol 11 pon lom terbang lagik ermmmm... buring tol.... part yg paling klako ngan si chu nih mase dier nak anto balik pi klia tuh huhuhu dahle dah lewat pastu leh plak carik keta tak jumpe huhuhuh... dok bergadoh aku ngan dier pasal parking lot tuh... aku ckp kat tingkat satu dier kater kat tingkat 2 kuikui sejam jugaklaaa carik keta dier jek hahahhaha.... tuh laa takmo dgr cakap aku...mentang2laa aku nih nampak cam blurr jek... tak caye lak aku ckp huhuhu kalo dgr ckp aku kan senang....

No comments: