Saturday, December 25, 2004

Kalau sesuatu itu penting bagi kita....

".....kalau sesuatu itu penting bagi kita, mesti kita akan cari masa walau sesibuk mana pun, kita mesti luangkan masa untuk perkara penting tu."

Ermmm aku tak ingat episod 3R yang mana ader phrase kat atas tu... huhuhu that someone always reminds me of that... selalu mengingatkan aku tentang phrase tu.. aper tujuannya.... adakah supaya aku sentiasa sedar diri tentang mana letaknya diri aku ni.... Jangan bimbang...aku memang sentiasa sedar tentang hal tu... Tak kisahlah... Walauapapun tujuan yang tersirat... tu hak dia. Aku cuma perlu tetapkan hati aku. Walau kadang2 aku rasa hati aku nih terlalu resah dan otak aku pulak makin sesak isk....

"Seandainya masih ada esok untukku... percayalah aku akan tetap menunggu...."

No comments: