Friday, December 17, 2004

Sedetik Kisah Semalam

Eheeee alhamdulillah....aku masih lagi hidup since last update kuikuikui....batuk makin teruklaaaa... musim agaknyeee... kat opis nih leh kater semer pon dok batuk2 + selsema.

Siti Nurhaliza - Azimat Cinta

Cahaya cinta menyinar
Berkilauanlah selautan kasih
Bercahaya
Bagaikan butiran permata
Seolah-olah terapung
Dipermukaannya

Daku menjejaki pantai rindu
Mengutip kasih yang terdampai
Kau merantaikannya satu demi satu
Dengan kasih sayang mu
Kini menjadi kalungan azimat cinta

( 1 )
Walau tidak dibasahi hujan
Namun tempiasnya menyegarkan
Biarpun rembulan tidak di ribaan
Namun cahayanya cukup menerangi bayangan

Harumlah cinta duniawi
Sewangi kasturi syurgawi
Semoga bahagia jadi milik kita
Nan abadi selama-lamanya

Daku menjejaki pantai rindu
Menyaksikan rintihan berlalu
Ombak resah yang menghempas diri
Hanyutkanlah kedukaan
Bawalah jauh daripada bayangan

( ulang 1 )

Andai sinar mentari
Terlindung di balik redupan awanan
Yang berlabuh
Singkaplah tirai kasihmu
Agar bisa ia menyinarkan cahayanya
Untuk kita berdua


Last week, salah seorang sahabat aku bercerita tentang kisah adiknya. Kisah seorang adik yang berputus asa dengan hidupnya. Kisahnya sama seperti kisah aku dulu. Cuma aku rasa terkilan... mungkin adiknya itu tak mempunyai sesiapa yang betul2 boleh membetulkan keadaan tersebut. Pada sahabat aku tu, maaf kerana aku mencoretkan kisah itu di sini.... bukan tujuan aku untuk menyalahkan sesiapa cuma aku bersyukur kerana ada yang sentiasa mengingatkan aku tentang pengorbanan mama dan ayah pada diri aku. Walau org itu sendiri tak pernah bersetuju dengan keputusan aku mengenai 'kami'. Ermmm tak suka bila teringat kat dia iskisk.... Aku akan rasa bersalah yang teramat sangat... Ermmm saje paste lagu kat atas tu.... Lagu kami satu ketika dulu.....

Gathering TKO - 12 Disember 2004 Taman Warisan Pertanian Putrajaya

Hehehe dr kisah sedih.. pegi kisah happy lak. Ahad arituh ada gath TKO. Besh besh... Yang paling beshnya aku dpt jumpa org yang aku nak sangat jumpa dr tahun 1999/2000 dulu hehehe... Dah jumpa...dah puas ati akekekeke... cam terbayar utang lak akekekekke...Setelah 4 tahun baru jumpa ceittt... Lama betul kene peram kuikuikui...
Same jek orgnya dlm YM, dlm forum, dlm tepon, dlm gambar hehe... exactly the same cam kat luar.... Aku balik cepat arituh huhuhuhu tak beh tol... eh?? tapi naik bas 2 tingkat akkekeeke..... Keseluruhannya semua besh cuma yg tak besh tina takde hehe... tingin sgt nak jumpa budak ni kuikuikui...

Gathering Geju - 26 Disember 2004 UPM
aaaaaaaaaa banyaknye gathering ahehhehe..... kat UPM tapi rasanya aku tak dpt nak joinlaaaa.... ari ahad kol 2 sampai 7 mlm... ermmmm cam susah plak nak pi... saper lagik yg pi ye?? zuril, bro op, mely, tipah join sekali ke?? Teringin jugak nak jumpa korang semua.... tapi lom ader jodohlaa skang nih kan eheeeee...

Kisah kecik ati
hehhe ingat lagi ke kisah kecik ati aku tempoh hari?? Pasal kenduri kesyukuran pertunangan kawan aku tuh ahak... ntahlaaa semalam ader org tanye pegi ke tak... kwang3x... aku ckp tak pegi selagi dier tak jemput aku sendiri akekekek ngada2 betul hakhak... nasiblaaaa... dah gaya cam tanak aku tau/tanak jemput aku jek eheeee... lagipun 25 Disember tuh ader kenduri kawin Suhaila. eheee Bila teringat kisah aku ngan Suhaila terasa lawak plak... Zaman mase duduk aspuri dululaaa kwang3x... betapa 'baiknya' aku waktu tu akekekke.... Actually aku lost contact ngan Suhaila since 1999 waktu tu aku bz ngan social life aku kat UKM (Hehehehe tak sesuai nak sebut campus life kot ahahaha pasal aku bukan belajar pon kwang3x)...tapi tuh la kan org yg tak berkontek2 ngan aku leh jemput laakk huhuhuu... pastu mlm nya plak maybe aku akan pegi umah opismate aku.... chrismast celebration... Merry Chrismast Isaac hehe....



No comments: