Saturday, April 22, 2006

My true color



Na, your true color is Black!

Your color is black. The color of night. Serene and mysterious, black conjures up images of elegant evening gowns, dashing tuxedos, and gleaming limousines. Traditionally a symbol of success, black also represents power and an uncompromising demand for perfection. Not surprisingly, you tend to set challenging goals for yourself and do whatever it takes to achieve them — your strength of character is second to none. This unfaltering determination, along with your natural elegance, impresses people. But keep in mind that your personality might be intimidating to some. Try to temper your demanding side with a little softness — trust us, it won't kill you. Overall, though, black is the color of professionalism and achievement, which means it's clearly the color for you.


What's Your True Color?

Brought to you by Tickle

-------------------


Saya masih ingat, masa mula2 blog ini wujud... saya menggunakan background berwarna hitam dengan gambar pemandangan pantai Redang sebagai penghiasnya. Menggunakan background gelap sebegitu memang menimbulkan tanda2 misteri kepada pemiliknya. Kala itu ramai yang bertanya tentang 'kemisterian' saya. Hakikatnya, saya tidaklah terlalu misteri... sama saja seperti kalian... memang benar saya agak kurang mesra alam pada awal perkenalan tapi keadaan tersebut tidak kekal begitu. Segan sebenarnya hehe...

Secara peribadi, saya lebih gemarkan warna2 cerah dan lembut. Saya suka warna putih sampaikan pernah saya katakan pada teman2 sekelas bahawa saya mudah jatuh cinta kepada lelaki yang memakai pakaian putih. Ada yang pelik dan ada juga yang mentertawakan saya... kata mereka "macam uniform budak sekolah cina"... huhu apa2laa labu... dan.. ada juga yang memakai pakaian putih ke kelas pada kelas keesokan harinya (hahhahaha saya masih ingat insiden ini)...

Ermmm saya dan hitam ?? Betul ke? :)

1 comment:

cipthowiryawanchannel said...

jangan jadi black metal...hikss..