Saturday, April 08, 2006

Soulmate

Soulmate tu apa ye? Apa pandangan kalian tentang perkataan soulmate ni... hehe saje jek nak mengutarakannya... Dulu.. masa zaman kanak2 ribena di ukm.. aku ada minat sorang senior aku hehe... auuwww.. malu pulak nak cerita keke(takut dia bace hihi)... Walaupun kitorang takde apa2 ikatan... ada org ckp kitorang ni cam ada chemistry.. Apa yg chemistrynya aku pun tak tahu... cuma apa yang pasti kedua2 kami punya ego yang sgt tinggi hehe.... dingin bila bersemuka... tapi di belakang.... merisik2 khabar bertanya tentang diri masing2 melalui org lain (aku pun baru tau haha)... Ada banyak lagi keadaan yang menyebabkan kawan2 aku mengaitkan word chemistry dan soulmate antara aku dan dia... tapi bagi aku semuanya hanya kebetulan.... walaupun sebenarnya dalam hati tu suka jugak (haha gatal !!)....

Ermm next week birthday dia... aku tau memang aku tak berkesempatan utk online next week... itu pasal aku online sekarang ni... dan nak buat satu entri khas utk wish dia... plan cam nak call utk wish.. tapi..... (hehehhe adeh kenapa ngan aku ni) tengoklah.. kalau aku berani keke....



Selamat hari lahir yang ke 29 pada Rabu, 12 April 2006... istimewa buat Abg Sharif Abdullah... Semoga hari2 mendatang memberikan keberkatan dan kejayaan buat abang sekeluarga... Walaupun secara geografinya kita terpisah... abg di kk dan saya di jb... semua tu tak pernah melunturkan ingatan saya pada abg..... Ingatan dari seorang adik kepada abangnya :) .... Sorry if the msg disturbed you in any way.... Just a thought for someone as special as you.....

4 comments:

Anonymous said...

"Tanpa keberanian mimpi takkan jadi kenyataan" -Filem apa ntah.. lupa hehe

bertuahnya menjdi insan yg diingati anda... how i wish to be him...

zuril said...

dulu kawan zuril penah tanya pada zuril "kau percaya pada soulmate"..zuril jawab "tak tahu".
hehe.. tapi rasanya, kalau dengan orang yang kita senang tu, semuanya boleh jadi soulmate. kan. =)

Unknown said...

tuah : terbukti.. saya dah berani sekarang hehe

ril : tuhla kan... lagi2 kalau org yg kita suka... kembang kempis dibuatnye hihi ;)

Anonymous said...

dia pasti tersenyum membaca entri anda. kalaulah masa boleh diputarkan semula......