Friday, July 08, 2005

Cakk !!

Image hosted by Photobucket.comCak !! I'm back... hehe tade sape miss aku ke?? keke... Hoho lame tak berupdate blog aku nih.... tak sihat sket laa... asik demam, demam dan demam lagi... dah baik pastu demam balik... dan arinih demam masih lagi bersisa ecewaaahh amende aku nih haha... tapi dlm pada demam tuh nak mengamuk jugak aku arinih.... pasal sorang staff kat sinila huwaaa... baru masuk kijer semalam arinih dah wat hal erkkk... tak dtg kijer pasal nak jaga tunang dier demam... haaa??? alasan aperkah itu adui adui penin... aku pun nak wat gitu leh dak ahahahaha.... tak dtg keje esok pasal tunang aku ilang... ahahhaah errr aku ader tunang ke? kekekkeke mcm2 org adeh hehe.... cam beselah biler mende2 nih jadik... akulah yg tak pandai manage akulah itu akulah ini heheh... beselah aku memang serba tak pandai kuikuikui.... terima ajela kenyataan ini harr harr harr.... hehe nanti balik umah aku sambungla eh... sempat lak aku ngulor update blog keke... kes beranginla nih agaknye hak hak

No comments: