Sunday, July 10, 2005

Tsumawi

Image hosted by Photobucket.com


Haha aper gila aku boh gambo mawi nih kat sini keke.... 1st time aku tengok konsert prelude... tengok mamat nyanyi lagu intifada' ni sebijik cam sepupu aku, Faliq... memula aku belek gak dier nih Faliq ke keke.... tapi setau aku Faliq takde plak pegi ujibakat AF haha (tataula kalo sembunyi2 kan kuikuikui).. dah le lebih kurang jek gaya, ngan suara... agaknya suara2 org yg masuk pertandingan tilawah ngan tahfiz nih lebih kurang ke keke.... ape2 pon suka sgt dgr dia nyanyi lagu tuh... ntah ada satu perasaan menyelinap kat dlm nih... tataula pasal aku minat mawi ke atau lirik lagu tuh yang buat aku tersentuh... ecewwwaahh keke....

Memori Cinta Luka

Seindah pada waktu itu
Dalam syahdu membelai ku
Asmara melewati kala sendu

Tersurat perpisahan ini melayari hari
Terpadamlah api cinta yang menyala

Bukan alasan itu yang ku mahu darimu
Impian yang ku bina
Pudar layu tiada bermakna
Setelah lama kukorbankan tiada berarti
Dan biarlah terasing di sini

Hanya saat ini yang akan menentu
Pasti tidak kau menoleh
Pada waktu indah itu
Hanya saat ini merubah dirimu kasih
Meresapi jiwamu yang lara

Tidak ku duga mengapa begini
Berakhirnya kisah cinta nan luka
Tak mungkin akan bersinar kembali
Tak mungkin kau sedari

Musnah semua janji yang terucap
Dalam senyum menusuk didada
Dan kini....
Kau telah pergi tinggal ku sendiri

No comments: