Thursday, July 21, 2005

Tuhan masih menyayangi...

Image hosted by Photobucket.comSebelum aku mula aku nak tarik nafas panjang2.... dalam2.... Alhamdulillah... Alhamdulillah... Alhamdulillah... Tak salah keputusan yang aku ambil... yang aku buat... dan yang aku lakukan mengikut kata hati aku.... dan kini... semua kebenaran terbentang di depan mata tanpa aku bersusah payah mencarinya.... baru aku tahu mengapa.... panggilan2 telefon yg selalu menghantui aku.... dan.. semua alasan2 or ape2 jeklaaa yang dihidangkan pada aku selama ni.... Terima kasih banyak2.... Pengalaman ini ternyata cukup2 dan sangat2 berharga.... untuk aku pelajari... utk aku renungi.. agar kepalaku ini tidak diinjak2 lagi... juga supaya aku menjadi lebih berhati2 dlm berkawan dan mempercayai seterusnya menyayangi insan yang bergelar lelaki.... Semoga berbahagia dan menjadi seorang yang lebih jujur berkata2 dan melakukan sesuatu perkara.... Jangan menyalahkan keadaan dan takdir andai semua persoalan dan keraguan itu sebenarnya wujud dalam diri.... Jadilah lelaki yang sebenar benarnya lelaki.

Memang ini yang aku minta setiap kali selesai menunaikan tanggungjawab... alhamdulillah diperkenankan... dan aku tak pernah rasa terkilan... malah aku tau diri ini sentiasa diterima.... walau acapkali aku lalai dan ingkar pada perintahNYA....

No comments: