Thursday, July 28, 2005

Ombak

Akhirnya... aku dah leh upload gambo2 kat Redang aritu... Sorryla.. gambo aku tak berapa cun... maklumlah jarang pegang digicam hihi org kampunglah katakan(org kampung skang lagi advance dari aku haha)... Banyak sgt gambar tapi aku akan upload sikit demi sikit ok... So for this 1st episode... aku upload gambar2 ombak hehe...

Image hosted by Photobucket.com


Aku suka sangat dengan ombak. Suka dengan bunyi ombak setiap kali ia menghempas pantai. Tak jemu2 ia kembali dan terusan melakukan kerja2nya. Dan pantai pula setia tidak berganjak meskipun ia berubah...tapi masih di situ menunggu pulangnya ombak laksanakan rutinnya. Walau besar dan sederas manapun ia datang pantai tetap teguh disitu merelakan dirinya dipukul berkali2... (haha amende aku merepek nih aduiii)

Image hosted by Photobucket.com


Sebenarnya aku takde idea nak tulis apa hihi... Niat kat hati ni cuma nak upload gambar sebab tu tiada bait2 perkataan yang bermain di fikiranku ini.Hanya upload kwang3x... semakin lurus dan semakin bendul aku sekarang ni hehe.... Dua pic dululah ye... Lain kali aku sambung. Fotopages aku pun baru upload 2 gambar ni jek eheeee...

No comments: