Tuesday, July 12, 2005

Yang Terdalam

Cuti aku dah approve... semalam just ckp mulut jek... so malas aku nak percaye hehe... semalam makan ubat bersungguh (ader eh makan ubat bersungguh2 keke)... hope by the time nak pegi kang... semuanya ok2 jek hehe.... boss aku tanye... nape lately ni aku selalu mc dan selalu sgt amik cuti.... hehe bleh tak kalo aku jawab pasal aku dah muak tgk muka dia haha... dah aku tak sihat takkanla aku saje2 jek nak mc huhu... aku nih bukan suke pi klinik.. kalo paksa pon belum tentu aku pegi keke.... tapi kali nih keadaan dah memaksa.... nak wat cemana ye dak hehe....

Pernah berada di persimpangan atau dilema? Gusar tentang sesuatu jawapan.... serabut dengan seribu satu macam persoalan? Bagaimana anda menghadapinya? aku masih lagi mencuba... cuba mencari sesuatu yang positif dalam segala aspek negatif yang dilemparkan dihadapanku...... mengapa? perlukah?

suke gambo bawah nih cute sgt... name dier red panda?? ermmm kompius.... tengok cam musang jek eheh...

Image hosted by Photobucket.com

Kau telah tinggalkan
Hati yang terdalam
Hingga tiada cinta yang
Tersisa di jiwa..

No comments: