Friday, July 22, 2005

I'm Back

Hehe... dah tiga hari balik dari Redang.... rindu pulak rase dengan bunyi ombak.. Sebenarnya aku nak update blog.. nak citer pasal Redang... dan nak upload pic2 yg aku amik.. tapi masalahnya tuan punye digicam yg aku pinjam tuh asyik terlupa jek bawak kabel huhu... so tak dptla aku update arinih... next week bleh kot.. huhu nih nampak gaye kene beli digicam sendiri nih.... yg lame tuh dah rusak.. lagipun yg lama tuh tak best hehe

Image hosted by Photobucket.com


Izinkan aku menulis sms yang aku terima tadi.... oleh dua org yang berbeza tapi isinya sama... aku terima pon pada mase yg same hoho... Mahal betul sms tadi... macam berjanji pula ye... Ada sesiapa terasa tak?? kekeke...

"Dan Jika Allah menimpakan sesuatu kemudharatan kepadamu maka tidak ada yang menghilangkannya melainkan Dia sendiri" - 17.6

No comments: